KaDyo

Friday, May 12, 2006

Araw ng mga Nanay

A mother's love begins
Before the child is born
And lasts through time And difficulties
And differences
And many wounds
And days of joy
And days of sorrow
Winding, wearing
Weeping, sharing
Changing Until,
at the end
What remains
Is that solid core
That began as love
Before the child was born.
There is no love, like a mother's love,
no stronger bond on earth...like the precious bond that comes from God,
to a mother, when she gives birth.
A mother's love is forever strong,
never changing for all time...and when her children need her most,
a mother's love will shine. God bless these special mothers,
God bless them every one...for all the tears and heartache,
and for the special work they've done.
When her days on earth are over, a mother's love
lives on...through many generations,
with God's blessings on each one.
Be thankful for our mothers,
for they love with a higher love...from the power God has given,
and the strength from up above.
***
Happy Mother's Day sa iyo aking Nanay, kay Mama Ann & to all the mothers out there.
***
Our kids want to greet their Mama Anna and all mothers with these...



Upload and embed your Music & Videos through myFileHut.com

15 comment(s):

^^alles gute zum muttertag^^ kay Nanay (ko na rin bah? heheh)

op kurs, kay mama ANN (natutu na sa iyo, asar na rin... hmp)!

danke sa pagbati mo! mwuahhh (alang laway yan :P)

By Blogger racky, at 10:22 AM  

HAPPY MOTHER'S DAY DADA!!! errr...kay mama pala :D

By Anonymous kisses, at 10:25 AM  

Having a very supportive and a loyal husband ang kailangan para lalong maging lovable si Nanay!!!

Hapi mothers day to Mmy Ann... kiss moko para sa kanya ha? yoko ng french kiss o kaya kiss sa cheeks..lam ko sawa ka nadun.... gusto ko iba nman... gusto ko sa kanyang kili-kili.. heheh! walang halong biro!tatanungin ko tlga sya kung ginawa mo un... bwhehhe!!

By Blogger tutubing_karayom, at 5:43 PM  

Happy Mother's Day na rin sa iyo dahil I'm usre humahalili ka rin kay Ann in her "duties of being a Mom" kung kinakailangan :) Bilib naman ako sa tibay ng love niyo :)

By Anonymous Patrice, at 7:08 PM  

kiss mo nalang din ako ke tita ann, gusto ko sa ilalim ng tenga... hehehe

salamat sa friendship ninyong mag-anak.

By Blogger Mmy-Lei, at 7:51 AM  

...bakit wala si dada sa video?boses lang yung narinig ko ^_^ hehe...misteryoso :D
...paki-hug kay ann...tight ha ^_~ pag wala na mga tsikitings hehe(jokin') baka biglang maging mom ulit nyeee *wink*

cheers,
-kathy-

By Blogger lil _kath, at 8:15 AM  

wow ang sweet nmn ng mga babies at mas lalong sweet ang tatay hehehe..

nakapswerte talaga ng ninang sa inyo.

baket wlang greetings ang ninong, mahiyain ka pa rin ba?

By Blogger tekla, at 9:13 AM  

happy nanay's day kay ate anne....;)

By Anonymous vemsan, at 9:21 AM  

happy mother's day sa inyong better half!

By Anonymous duke, at 1:37 PM  

Salamat sa bati...

Happy mother`s day sa yong beloved wife :)

By Anonymous ghee, at 2:10 PM  

Happy Mother's Day din ho, to your wife, mother, and mother in law. Thanks for the kind and thoughtful "Mother's Day" greetings, I appreciate it. TC. Nice story/poem dito.

By Blogger Analou P. S., at 8:29 PM  

Belated Happy Mother's Day sa iyo. Este sa iyo pala este ke wifee mu har har har.

By Anonymous lukin reloaded, at 3:28 AM  

Teka, nakalimutan kong batiin ang mother mu at mother in law mu, maligayang nanay day din sa kanila at sa lahat na din ng dumaan na nanay dito, happy mother's day na din.

By Anonymous lukin reloaded, at 3:29 AM  

Belated Happy Mother's Day kay Mommy Ann :)

By Blogger Soul_Seeker, at 10:42 PM  

MWSS este SSS pala, T-K, patrice, mmy-lei, katya, tekla, vemsan, duke, ghee, ana p.s., fafa mark, diane, salamat sa inyong pagbati sa aking wisheart, sa aking nanay at sa nanay ni wisheart. God bless you all

By Blogger KaDyo, at 10:47 AM  

Post a comment

<< Home